9/12-09.


Snart har halva december gått. Jag tycker att december är en utav årets mysigaste månader! Men det ska hända mycket innan denna månad är slut. Längtar jätte mycket till julafton och alla juldagar.
För första gången så har jag inte en arning om vad jag ska få i julklapp. Det brukar jag alltid veta annars.
Jag har så tråkigt i skolan på so lektion så ni kan få min önskelista. :)

- Pengar
- Kamera
- Klocka
- Harry Potter boken 3
- Tandsmycke
- Presentkort på gina och vero moda
- Kläder
- Smycken

Det är inte så mcyket men jag vill mest ha pengar! (;
Men nu ska jag snart ha idrott men ska inte vara med för är förkyld. Sen blir det att dra mig till frissan och hälsa på där en halv timma sen plugga.
Hejsvejs

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0