Dåligt som vanligt....


Då var man tillbaka igen. Fy vad dålig jag är!!!
Igår var det avslutning och det gillar jag som sagt. Hade på mig klänningen som jag köpte i lördags och plattat hår uppsatt i ett spänne.
Själva avslutningen var la sådär bra. Jag tycker att towe, sara, felicia och olivia alqvist sjöng bäst. Dom andra var mindre bra...
Om jag tänker efter så är jag inte alls sugen på jullov hur konstigt det än låter så är jag inte det. Efter lovet när man kommer tillbaka till skolan så kommer 2 av ens bästa lärare att vara borta. Eller borta och borta men poa ska sluta 10 februari och vi ska inte ha i engelska tills han slutar, och louis kommer ha 9:orna istället för oss.
Emma säger att han andreas vi ska få ger jätte mycket läxor och det orkar inte jag!!!
Ljust nu så vet jag inta alls vad jag vill.

5 dagar kvar till julafton. (:

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0