Goddagens'


Om prick 20 minuter kommer mormor och hämtar mig. Vi ska en sväng till stan. Ska blandannat beställa tid för att sätta in tandsmycke sen får vi se vad som händer. Jag tror att jag ska ha ett guldigt hjärta. Jag vill ha ett hjärta men vet intevilken färg. Igår kollade jag klart på one tree hill säsong 6. Inte alls okej. Nu måste jag vänta nästan ett helt år innan säsong 7 kommer ut på dvd. Hur ska jag klara mig? ;o
Säsong 7 verkar inte så bra för där är inte Peyton och Lucas med.

Förlåt för att jag aldrig lägger in några bilder men det är för att min kamera är typ paj och data kameran är inte så bra. Det blir mest googel bilder tills jag blir en kamera rikare!

Ha det så länge,

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0