Godmorgon.


Igår så var det julklappsspelet hemma hos mormor och morfar med släkten. Mycket trevligt. ;)
Jag fick en spargris, filt och choklad men jag bytade chokladen för det var hasselnötter i så jag fick tomtar istället.
Idag så är det släkt middag på pappas sida hos gullvi och leif. Kul det med.
Jag slapp mina tidningar idag!!! :D
Det var något konstigt så min säljcoach sa att mina tidningar blev inställda. Jag blev överlycklig! :D
Ni kan få en liten lista på vad jag fick i julklapp för jag har endån så tråkigt. :p

- Pengar till tandsmycke
- Kläder
- Presentkort
- Sockar
- Hörlurar till datan
- Parfym
- Smycken
- Godis
- Sims 3 destination världen

Och kanske något mer. Kommer inte på så mycket nu.
Men nu ska jag hoppa in i duschen så ses vi. ;))


Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0