Hej igen!!!!!


Jag lever fortfarande. ;p
Idag så redovisade jag och Matilda J på engelskan. Jag var jätte nervös innan (som vanligt) men det gick som en dans som vanligt. Men det är hemskt när läraren säger mitt namn när man ska göra något. Det hugger till imagen och man blir helt röd. Men dom som hade redovisat det var typ bara 4 grupper vi fick sluta fem i 2 och dom andra fick stanna kvar och arbeta för dom var inte kalara. Slapp dag som vanligt! :D
Just nu så sitter jag nere i soffan och har gjort min matteläxa och lite på bokrecensionen och tyskan. Nu väntar jag på att pappa ska reagera på att jag behöver hjälp med matten... Han sitter som en sten framför tvn!
Snart så ska jag gå ut i kylan och göra rent hos kaninerna som jag inte har gjort på 2 veckor , stackarna säger jag bara. Dom bara hoppar omkring i sitt egna bajs dagarna långa.
Sen så är det fotbollsträning som gäller och Ullared efter det. Ikväll så ska jag slappa som vanligt. ;)

Men nu ska jag gå ut! -.-'

Puss och hej leverpastej

Mk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0