Hemma.


Kom hem från stan för ca 1 timma sen. Köpte julklappar till mamma, alva och emma.
Till mamma så köpte jag ett paket med Nivea saker i från lindex 99 :- till alva så köpte jag ett halsband från mello 69 :- och till emma säger jag inte för jag vet inte om hon läser. :p

Skolan idag var slapp som jag sa igår. Jag kunde inte tyska läxan men det märkte inte Jens för han är trööög eller hur annie! Han är konstig. Vi försöker lära oss en rapp låt som är as konstig och den går as snabbt man hänger inte med. :p

Nu så sitter jag nere och kollar på "bring it on in it to win it" med alva. Mamma och pappa är på bio i varberg och emma hos malin. Så jag och alva har mys. :))


Imorgon så är det skola till 20 över 3. -.-'' Sen ska jag klippa mig. Det vill jag inte heller för jag vill ha långt hår , men jag ska bara klippa topparna. Sen så ska jag kolla på alva när hon spelar upp ett julspel med klassen i skolan. Hon ska vara en ängel och läsare. Lite roligt och se hur det blir. Om hon tabbar sig eller om hon gör det jätte bra. ;pp

Men nu ska jag äta kvällsmat.
Heeejsvejs!!

Mk.

Kommentarer
Postat av: annie

jens är ASSSSSS trööög!!!:DD

2009-12-09 @ 12:04:06
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0