Jag gillar lördagar!


Förlåt för dålig uppdatering idag. Men det var för att jag inte har varit hemma.
Min dag idag.
Vakna iväg och tjäna pengar. Hem göra mig iordning, åka inte till stan med mamma. Köpa klänning till skolavslutningen och julafton. Prova ut kläder till julklapp. Åka hem och åta, åka till farmor och farfar och göra julkorv. Åka och köpa godis och nu sitter jag här. ;p
Lite snabbt om min dag för jag vet att ni inte tycker det är kul att läsa om mina dagar.
Imorgon så blir det ingen match för mig. Får inte spela för pappa för jag har varit jätte förkyld i veckan och jag är det fortfarande.

Igår vann erik idol också. Jaaaa vad ska jag säga om det. Både bra och dåligt. Det som var bra det är att han är bra på ett sätt och gör vissa låtar bra men det som är dåligt det är att han har samma stil på alla sina låtar.
Jag tycker att calle gjorde vinnar låten mycket bättre än erik.
Lite snabbt tråkigt inlägg idag. Är trött och nu ska jag byta om till pyjamas och gosa ner mig med godis och världens bästa one tree hill!!! :D
Slänger med en bild på min klänning också. (;
Ha det bäst för det ska jag.

Mk.


Klänning - b.young 399 :-
Halsband - b.young 149 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0