Kladdikludd.


Nu har jag precis bakat chokladmuffins och dom blev ovanligt goda. ;p
Jag tror att jag råkade ta en matsked för mycket kakao det var nog därför dom blev så ovanligt goda.
Snart börjar sista programmet av mammas pojkar.
Jag tycker Christian - Viktoria, Bobby - Jane och Tim - Moa.
Dom tycker jag. Men där på christian så vet jag inte vem jag tycker om Viktoria och Martina. Men hos bobby så tycker jag verkligen att han ska välja jane. Om han väljer julia så vet jag inte vad jag gör! Slår sönder tvn ett exempel. Hon är värsta bitchen och hon tror att hon är så jävla söt och vet allting!!!! :@
HATAR sådana personer....
Sen kommer glee och jag har sätt det 2 gånger innan, men det är helt okej tycker jag. Inte super dåligt och inte super duper bra men ändån bra.
Bara slapp ikväll inga läxor och det gillar vi. Imorgon är det Lucia i skolan och Tove ska vara lucia. :D
Jag kommer börja gråta om hon sjunger solo älskar hennes röst.
Imorgon är det också match glommen mot falkenberg och den vill jag kolla på men vet inte med vem så säg till om du vill gå med mig. ;p
Men nu ska jag läsa bloggar och snart kolla på tv.
Skickar med några bilder också. (;

Mk.




Kladdikludd som jag sa. :pp


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, det där såg inte äckligt ut!;))

jaaaaggg ärrr sååå tröttt på toveees rööööst!-.-

2009-12-10 @ 21:58:08
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0