Lycklig!!


Jag är lycklig för att idag spelade jag min sista innebandy match! Fy fan vad skönt säger jag bara. Slippa gå upp kl 9 varje söndag morgon.
Igår så tänkte jag ringa och säga till marie att jag inte skulle vara med på matchen och jag var jätte sur hemma innan matchen. Men dom sista minutrarna inne på 3 halvlek så var jag helt jävla överlycklig helt obeskrivligt lycklig. ;p
Knäcken är kokad, chokladbollarna rullade, skinkan i ugnen och pepparkakshuset färdig dekorerat julen är här...
Imorgon så åker jag, emma och alva till stan och köper dom sista julklapparna och ska även försöka få med mig ett par efterlängtade skor. Men tror inte detta kommer att hända. Bara om jag har världens tur med mig. (;
Skickar med ett par bilder också . :)









Fölorade med 3-2 tror jag. ;p

Mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0