Panik!


För några minuter sedan så kom jag på att jag inte har gjort tyska läxan!!! :o
Men den är inte så svår ska bara lära mig 2 rader på en låt och 3 ord som jag inte har någon arning om vad dom betyder, men men får öva lite i skolan imorgon också så kommer det nog att gå bra. Nu har jag precis duschat och innan det tränat och suttit vid tvn. Idag så behöver jag inte gå och lägga mig så tidigt för vi har jätte slappa lektioner imorgon. Jag ÄLSKAR tisdagar. Först samling, bild, tyska, slöjd och matte. Inga ansträngande lektioner! ;))
Imorgon så tror jag att jag flyger in en sväng till stan och köper julklappar. Det börjar bli hög tid för dom nu tycker jag! Och nu är det 17 dagar 7 tim 25 min och 27 sek till julafton. :D
Men nu ska jag kolla bloggar och sen lägga mig och träna på min tyska läxa. ;p

Puss och hej!

Mk


http://www.kostdoktorn.se/wp-content/2008/12/julklappar3b.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0