(rubrik)


Hej.
Detta kommer att bli världens sämsta nyår!
Skulle först vara hos våra kompisar i varberg och det är sjukt kul med dom men så var det något med att någon hade fått någon hjärnblödning så vi ska bara vara hemma idag och ha sjukt tråkigt som vanligt också ska inte emma vara hemma. Hur ska jag lyckas hålla sams med alva hela denna kvällen?
Mitt 2009 har inte varit något vidare! Har blivit sviken vet inte riktigt hur många gånger och lite annat...
Jag hoppas 2010 kommer att göra mitt liv lite bättre.
Nu säger mamma till pappa att han har bränt klyftpotatisen. Hjälp hur ska detta sluta?!
Ha en bra dag för det ska försöka ha.
Jag bloggar mer senare.


Ha deet.


Mk.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0