Hallojjsan. :D



Det var ett tag sen sen senast. :p
Jag vet att jag inte är någon höjdare på att blogga men jag försöker och försöker. ;p
På något konstigt sätt så har jag börjat att lyssna på ne-yo. Jag tycker att han är bra.
Nu sitter jag vid datan och äter godis. Sen hade jag tänkt att proppa i mig den ben och jerry som blev över sen igår. :)
Matilda är TJOCK som bara äter och äter och äter och äter!
Iaf innan idag så sålde jag GT. Jag får 20 GT och 15 bilagor varje lördag. Men idag så är det allhelgonadagen och det är som en söndag så det kom ingen Hallands Nyheter. Så jag fick 36 GT och 26 bilagor! :o
När jag hämtade tidningarna så var det värsta berget med tidningen. Jag trodde jag skulle dö!
Igår så trodde jag att jag skulle sälja alla men jag sålde bara 21 GT och 13 bilagor. x)
Till och med jag kan ha fel ibland. ;))

Förhoppningsvis så kommer det ne-yo låtar snart. (:


Godis är GOTT! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0