Josefine och Amanda nu. :)



Nu sitter jag hemma med Amanda och Josefine. Vi kollar på film och sitter vid datorerna.
Innan idag så skulle jag och Josefine cykla till stan men det var så kallt och vi trodde att det skulle börja regna så vi tog bussen in. Vi gick lite i affärer och hyrde en film på hemmakväll och köpte godis på ICA.
Sen åkte vi hem till Josse. Hon åt pommes och hamburgare sen cyklade vi hem till mig. När vi kom hem så lyssnade vi på ICA - Jerry på facebook. Jag ÄLSKAR han.
Sen kom Amanda och då gick jag ner och åt. ;pp
Och nu kollar vi på film en som vi hyrde. Det är "the Proposal" vi hänger inte med så mycket för vi sitter och skypar. :D
Imorgon så tror jag inte att jag ska göra så mycket. Amanda och Josefine ska till ishallen får se om jag följer med. ;)


Inte den bästa bilden men men. Jag tycker ni ska vända på huvudet. ((:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0