Kanelbullens dag. ((;



Förlåt för dålig uppdatering i helgen.
Men jag får börja med en mycket bra dag idag med Ofelia. Först innebandy. Sen hem., duscha och städa rummet.
Sen cykla till Ofelia, cyklade med Tintin och Ofelia till affären och köpte jäst. Sen hem och baka super goda bullar.
Det var lite  krångligt i början men det gick ändån.
Imorgon så blir det skola. -.-'' 
Sen baka till föräldramötet på tisdag. Jag tror det blir chokladsnittar. Dom brukar bli goda. (;
Efter baket så blir det fotbollsträning inomhus.
På tisdag så ska jag och mormor till djursjukhuset med en av kaninerna.

Nu ska jag göra varm OBOY och kolla å hål i väggen. :D

Puusss Hej! :*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0