090926

Heeeej.

Nu är det på tiden att jag börjar bloggar. Denna bloggen har varit klar jätte länge men nu måste den börja användas!
Idag har det varit att då upp tidigt och bli lite rikare på att sälja GT. Tjänade 85 kr. Inte mycket men det är pengar det med.
Sen hem och äta frukost och duscha, sen hem till Josefine och då åkte vi iväg till tågstationen.
Sen for vi till varberg och shoppade lite. Jag köpte det på bilderna som kommer. Vi tog tåget hem 16.21.
När vi kom hem till Falkenberg så kom Josefines bror Andreas och hämtade oss. Det var jätte kul för han kör som en idiot. När vi kom hem till Josefine så åt vi prinsesstårta. Varför det har jag ingen arning om. Sen så cyklade jag hem och åt tacos med mamma, Alva och Emma. Sen iväg och köpa godis på Hemmakväll, sen hem och titta på GOAL. Den filmen är en av dom sorgligaste filmerna jag har sett. Hans pappa dör usssch
Nu chattar jag med Philip och Josefine och ha super trevligt.
Men nu ska jag snart sova för det är innebany träning imorgon kl 10.00.
Bilder på kläderna kommer! :)

Puuusssssss.






Byxor 199 kr från Gina tricot.






Vantar 19.50 kr från HM





Stickad kofta 199 kr från Gina tricot





Och ett halsband 69 kr från Ur och Pen

Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej!



Var med & tävla om ett presentkort i min blogg:



http://jennifermakeup.blogg.se/2009/september/tavling.html



Kram =)

2009-09-27 @ 01:31:32
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0