090929 .

Hej. ((:

Skolan idag var jätte skön. Jag älskar tisdagar. Det är inga jobbiga lektioner som so, engelska, no eller svenska. (;
Efter skolan så var Emma och Daniela hemma. Då åt vi. Sen åkte Daniela hem och då cyklade jag och Emma till affären. Jag köpte en MARABOU choklad. :D
Sen skulle jag träna men så sa Josse att det inte var någon träning, men sen så skrev hon på sms att det var träning så såg jag det när träningen var slut. -.-''
Nu har jag precis målat mitt rum eller mitt nyblivna rum. När det är klart så ska det bli helt vitt, men vi ska måla en gång till.
Det var as jobbigt att måla, för jag tog i så mycket så man får jätte ont i armen. ;p
Det blev ingen Josse idag men det får bli en annan dag. ?
Jag tror det var idag Amanda kom hem. Det ska bli jätte roligt att träffa henne igen. Har saknat henne. :))
Nu kollar jag på Andra Avenyn. Jag skulle vilja att det skulle bli lite bättre som första säsongen!! Det är en ungdomsserie men det handlar typ inget om ungdomarna.
Nu ska jag fortsätta att sitta vid datan och kolla på olika bloggar. :)))

Heeej Sveeejs. :D




Kommentarer
Postat av: josefinecarlsson

matilda varför svarade du inte? :(

<3

2009-09-29 @ 21:41:15
URL: http://josefineidacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0