9 timmar och 36 minuter.


då fick ni en liten trevlig bildbomb innan.
måste bara säga att det var en riktigt trevlig dag och kväll igår även om man har träningsvärk i låren så var det grymt kul. fick pratat ut riktigt mycket och det är någon som verkligen behövs ibland.
Nu är äntligen packningen klar. det har nästan tagit halv dagen. man kommer på nya saker man måste ha med sig exakt hela tiden. en sak som inte är klar det är handbagaget men det går nog rätt så fort. bara att slänga ihop lite saker så at man överlever flygresan. just nu så orkar jag faktiskt inte packa mer. mitt huve bara snörrar runt i cirklar och jag sitter och kollar på mitt bord så blir jag bara äcklad!
det står nämligen en ben och jerry från gårdagen och ett påskägg som inte är uppätet men nu är jag nog så mätt som det går och bli! med andra ord "olagligt mätt".
i natt så ringer klockan halv 4 och frågan är bara hur fan ska jag komma upp?! men men det ska nog funka.
kvart i 8 imorgon flyger jag till värmen och växer fast där i 2 hela veckor. så ni får ha det så bra i det kalla sverige så ses vi igen om 2 veckor och
förhoppningsvis blir det en trevlig bildbomb då.

mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0