Fuertuventura


Nu har vi precis ätit frukost och just nu så sitter jag, emma och alva vid reseptionen och här finns trådlöst nätverk så jag och emma sitter vid internet med en mobil och en ipod och alva spelar ds.
Strax så hade vi tänkt att gå ut och lägga oss vid poolen och bara slappa. Vårat hotell är jätte bra och stort. Vädret här är helt okej lite mulet men varmt kanske runt 25 grader.
Jag bara njuter med tanken på att skolan börjar imorgon och här sitter jag i värmen. :)
Och ni där hemma behöver inte oroa er för jag är ingen neger bara en tomat. ;) Ha de bra så ses vi igen om 1 vecka!
mk.

Kommentarer
Postat av: annie

Orättvist är mitt ord!

Men det är skönt att höra att du har det bra där! :D

2010-04-11 @ 13:54:53
URL: http://anniie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0