1 vecka kvar.


första dagen på lovet idag och jag har inte gjort ett bajs. har bara suttit instängd på mitt rum med data och musik huvudet. har även spelat sims i någon timme som var otroligt längesen, kom knappt ihåg hur man gör vissa saker. men det är riktigt tur att man har fuska.nu ibland.
inställd träning idag och det är nog det tråkigaste som kan hända nu. såg verkligen fram emot den har inte något bättre för mig just nu så det skulle inte sitte fel med ett litet träningspass nu. jävla förbannade skit snö!
fyller år på söndag också och har inte en aning om vad jag kommer att få. lite spännande faktiskt. önskade inte mig något speciellt eller bara små saker, pengar och presentkort.
bara så ni vet så äger mathias något otroligt!

mk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0