13 februari


har precis kommit hem från mormor. har haft en trevlig kväll och morgon tsm med mormor, morfar, alva och joshua.
gårdagen igår blev helt jävla perfekt. fick med mig allt möjligt hem kan man nog säga, bland annat ridkläder, filmer, mascara, deo, toning, naglack, smycken, bh, trosor, en sjal, en vårjacka och godis såklart, min mage blev även en kebabtallrik rikare och det är aldrig fel om man heter matilda.
direkt när vi hade kommit hem så kom mormor och hämtade oss, bara efter någon timme så skulle man proppa i sig mer mat och därefter godis, fy vad mätt jag va.
tyvärr hinner jag inte skriva mer nu för jag måste plugga till jävla no redovisningen imorgon, ska även tona mitt hår ikväll om jag nu vågar.

mk.



Kommentarer
Postat av: Fatbardha:)

Ta kort och lägg ut det du har köpt haha förrutom underkläderna då ahah:P>3

2010-02-14 @ 19:07:07
URL: http://fatbardhaaliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0