alva och ebba.


har varit ute och lekt med alva och ebba. först så skulle vi leka körra gömma men det gick inte för det fanns nästan inga gömställen sen så hade vi snöbollskrig. kan säga att det var något av det tråkigaste jag har gjort i hela mitt långa liv. till och med skolan är nog roligare. hahahaha
efter att jag har fått nog så gick vi in och gjorde varm choklad och nu tittar jag och alva på lotta på bråkmakargatan. måste bara säga att lotta är något av det sötaste som jag någonsin har sett på jorden. 
det var faktist rätt så länge vi var ute kanske en halv timma eller något. nästan nytt rekord för mig. 
om lite mer en 2 timmar så drar jag till ridskolan och jag kan säga att jag börjar nästan att bli lite skakig och nervös nu.
jag berättar mer när jag kommer hem.

och du säger att det är dålig stil av mig, vad fan är det inte av dig då ?


mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0