jag har bestämt mig nu!


ska färga håret mörkare, eller färga och färga mamma sa att jag ska tona det.
skulle jätte gärna vilja tona det till svart men jag vågar inte för tänk så blir det jätte fult och jag inte passar i det.
har precis kommit hem från sjukt lång damlags match i innebandy. allvarligt den var någon den längsta matchen jag någonsin har kollat på. dom körde 3 x 20 och så stannade dom tiden varje gång domaren blåste och det var ju inte lite heller...
fick fan ont i rumpan av att sitta där i mer än 2 timmar
det var nog den sista gången jag är i kattegattshallen. jag HATAR den!
ska nog gå ner och se till så att maten är på börjad för nu börjar min mage bli lite otålig.


5 februari - 5 april = 2 månader



mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0