seg dag!


riktig seg dag idag kan jag säga, har nästan bara sovit hela dagen känns det som. gick och la mig rätt så sent igår tror att det var runt 2. satt vid datan och hade jätte hög musik i öronen och det är något som äger rätt så stort.
har även varit ute och skottat den jävla snön hos kaninerna, dom var helt insnöade. efter det så gick jag och hämtade min cykel hos julia. det var riktigt skönt att komma ut lite.
har ett jävla damp på min kamera som inte funkar för nu så kunde man ta hur fina kort som helst.
skulle även kollat på innebandymatch idag men den blev inställd pga snön och det var riktigt surt för det såg jag fram emot. alla hallar är typ avstängda så jag hoppas verkligen på att det blir träning imorgon!
nu blev jag glad för nu fick jag ett sms från mathias där det stod att han var social på msn, och det har jag suttit och väntat på hur jävla länge som helst... ;))
ett riktigt onödigt inlägg men kände att jag var tvungen.





kesha - take it off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0