sommar? ja tack.


jag är så jävla trött på denna fucking snön som det bara kommer mer utav hela tiden. varje gång jag kollar ut genom fönstret så snöarde. man kan undra om det någonsin kommer att sluta. nu är det mer än en meter hög snö i vår trädgård.
imorse så tycker jag att jag var något så otroligt smart och att jag stack ut med mina förbaskade tidningar i ett oskottat skogstorp med en cykel. det var nog något av det trögaste jag har gjort på länge, hur sjutton kan man cykla i ca 30 cm hög snö vad fan tänker jag med...
det gick som det gick och nu står min cykel hos julia och hon får ta hand om den tills jag hämtar den en dag. 



owl city - fireflies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0