stickprov


sista lektionen idag så hade vi matte, och i början av lektionen så kom bengt in... (han som har hand om datorerna!) då fattade alla att vi skulle ha stickprov. han skulle dra 5 elever från klassen som skulle få göra det provet.
hela den lektionen så satt jag och var sjukt nervös. satt och skakade och mina ben bara darrade varje gång någon kom tillbaka. men som tur var så blev det aldrig jag. var helt jävla överlycklig när jag gick hem, om jag hade gjort det testet så hade inte jag suttet här nu. ni vet, jag är lite olaglig. jag har nämligen laddat ner musik, men här om dagen så satt jag och kollade igenom nästan alla mappar och filer på datorn och raderade allting som hade något med musik att göra. 

igår kväll så kollade jag på världens bästa kärleksfilm "the notebook". helt sjukt obeskrivligt bra film! om ni gillar kärleksfilmer så är det en stor rekommendendation.
nu säger jag hej då till er och hej till min engelska! -.-''

mk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0