candy is not bad.


sitter och myser framför tv med en liten godispåse, den var stor en gång i tiden.
i skolan idag så hade vi rugby ute i snön. man skulle ta med sig termobyxor men så klantig som jag är så glömde jag såklart att ta med mig, så jag fick springa omkring i snön och ramla några 100 gånger och sen vara dyngsur på den sista lektionen och frös igenom hela den timman!
hade inte heller dom perfekta skorna på mig heller, när jag kom hem så fick jag ta på mig raggsockar.
imorgon blir det först att sälja tidningar som jag inte är speciellt sugen på och sen åker jag, emma, farmor och farfar till gekås. ska köpa ridkläder, filmer, smink (kanske?) och godis såklart, ska också försöka hitta en mörk toning.
köper det gamla vanliga behov sakerna, ljust nu så är jag störst behov av ridkläder. ni skulle bara vilja se mina kläder som jag har när jag rider. ser ut som en fet gris som har badat i massa olika färger.
efter det så ska jag och alva sova hos mormor och morfar så det kommer nog inte att bli så mycket uppdatering som det ser ut nu. men ska försöka trycka in ett litet inlägg (om jag hinner.)
känner att detta var ett onördigt tråkigt inlägg men för att det ska bli lite roligare så skickar jag med en låt.
sätt i ett par hörlurar och denna låten på jätte hög volym så blir den bäst jag lovar!



flipsyde - when it was good



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0