26 februari 2009 (y)


riktigt bra dag och kväll igår. ofelia och julia kom till mig kl 1 och då spelade vi lite skitgubbe och sen kl 2 så kom viktor och mathias och gjorde oss sällskap. då spelade vi först hej knäckt och sen bubblan med straff. straffen gick 2 gånger till viktor och 1 gång till ofelia. viktor fick först dricka 1 liter vatten på ett svep det klarade han inte och sen fick han sniffa vitpeppar tror jag att det var. ofelia fick en super stark thaisås med någon peppar i botten av skeden.
det var verkligen riktigt tur att inte jag fick ett straff för jag skulle aldrig kunna äta något sådant.
sen så var vi lite på mitt rum och pratade lite och där avslöjade mathias min mörkaste hemligaste hemlighet från förra året ur en utav mina dagböcker.
sen så gick vi ut och då blev såklart jag mulad av mathias fast det var jag som skulle mula han men självklart så lyckas aldrig jag med det, och det är ju inte första gången jag säger att jag ska mula han och inte lyckas. sen gick vi in och kollade på film och sen blev det pizza, sen blev det lite spel och kortspel. måste bara säga att jag och mathias har mycket bra sammarbete och vi fuskar aldrig.
till sist så blev det mys med harry potter och halvblodsprinsen.

idag så är det 27 februari och det betyder att lilla jag blir ännu ett år äldre imorgon. det ska firas tsm med släkten, paket, mat och kladdkaka.




jason derulo - in my head




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0