25 dagar kvar.


jag fyller år om 25 dagar och jag har ingen aning om vad jag önskar mig. eller om man ska vara petig så är det 2 år och 25 dagar men det orkar jag inte bry mig om i detta fallet. ;) bara denna veckan och 2 till sen är det sportlov!!!!!!!!!
jag har haft nedräkning enda sedan 2010 började. alla i släkten börja storma in med frågor och jag vet inte vad jag ska svara. det är väldigt ovanligt om man heter matilda, brukar vilja ha allt jag ser i alla affärer.
tror att jag vill ha en ny cykel för min går knappt att cykla på. har knäna ända uppe i pannan när jag försöker ta mig fram, och den känns en aning liten när man har cyklat på mammas några gånger och sen ska upp på min lilla.
har velat ha en klocka också men den jag vill ha kostar över 3000 :- och då kommer jag bara att få den och hur kul är det på en skala?! får se om det dyker upp en lång önskelista i år som jag inte tror.
kollade också på paradise hotel innan men det var inte spännande för jag visste vem som skulle vinna för vissa idioter lägger ut på sina bloggar och skriver på facebook och allt. det är ju inte så kul för dom som inte har sett det en. men men gjort är gjort. tycker faktista att jackie och patrik skulle vinna. tycker att kristoffer är tråkig och erika är en bitch så det var ett bra val av dom andra. det som är tråkigt det är att det är slut, det kommer inga mer 4 avsnitt i veckan efter kl 23.00. -.-''
nu ska jag ta en sväng in på andra avenyn och se om det är lite mer spännande än paradise hotel.
imorgon så blir det slappa kläder orkar inte göra det så omständigt och då drar jag och rider!!! fy katten vad kul! :D
och du annie jag vill ha hjälp och fixa till min ur tråkiga design imorgon!!!! ;d

hörs senare tror jag.

mk.


Kommentarer
Postat av: Fia

åh vilken tur, då slipper jag plugga ihjäl mig :)

2010-02-04 @ 07:30:22
URL: http://dinbabyy.blogg.se/
Postat av: annie

jagska hjälpa dig!(; <3

2010-02-04 @ 07:55:06
URL: http://annieastrid.blogg.se/
Postat av: vikke :D

grattis matilda :DD

2010-02-04 @ 09:08:25
Postat av: SVAR

Tack viktor! :DDD

2010-02-04 @ 09:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0