våfflor.


har spenderat mer än halva eftermiddagen med ett våffeljärn framför näsan på mig. fy sjutton vad varmt det va, imed att jag var ensam hemma också så varje gång det började låta och ryka lite så var jag livrädd för att det skulle börja och brinna. sådan är jag, rädd för exakt allting.
nu hade jag tänkt att ta några minuter kanske timmar av min fritid och plugga på ett prov som är tills på fredag och proppa i mig en fet choklad som ligger på bordet och ser aning god ut och om jag kommer till skolan med hela ansiktet fullt utav finnar så vet ni vad det beror på. sen had jag tänkt att slänga jag mig i soffan med en film, men vette fan vilken... något förslag? (;
och är inte craig horner för snygg, första gången jag såg honom trodde jag skulle svimma.
typiskt min stil!!! ;d
och tack till annie som fixade en ny header som behövdes, en blev lite stor men det skiter jag i och är jätte tacksam för hjälpen!
klockan är 18.18 coolt.

mk.


Kommentarer
Postat av: annie

det var så lite så!;))

Men den blev verkligen as stor!x)

Och du, du vet tyskan att där skulle man väl inte översätta också väl?(:

<3

2010-02-10 @ 20:15:31
URL: http://anniie.devote.se
Postat av: Fatbardha:)

Vem fixade bloggen?

2010-02-10 @ 21:20:15
URL: http://fatbardhaaliu.blogg.se/
Postat av: Svar: Annie

den tyska var tills på tisdag annie. :pp

och man skulle inte översätta den. ;)

2010-02-10 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0