11/1-10


Har inte kunnat blogga idag för vårat internet har varit konstigt så det blev fixat precis. ;))
Första dagen i skolan idag. Vad ska jag säga om det...? Tråkigt är nog en bra beskrivning på denna dag.
Lång tråkigt. Vanliga skoldagar brukar gå jätte snabbt men denna dagen gick i slowmotion. En sak till som är sjukt segt det är att vi fick läxa in jävla no något om vatten som jag fattar skit av. Undrar som vanligt hur detta ska sluta.
En sak som var helt oväntad det var att jag somnade så fort jag la huvudet på kudden igår. Trodde jag skulle ligga och vända mig fram och tillbaka men det hände inte.
En sak som jag är glad över det är att jag ska börja spinna med emma 1 eller 2 gånger i veckan. Ska typ få ett sådant kort i födelsedagspresent eller innan.
Vi ska göra det i den nya friskis och svettis salen som ska invigas på sondag. Ska göra det samtidigt som mamma går på gympa som är nästan varje kväll hon är ledig. Ska vi se om jag blir bättre på något av det. Hahahaha. x)

En sak till innan jag kryper ner i sängen. Det är att lilla jag blev ett par skor rikare idag. Glad över detta och vi får se om dom dyker upp på bloggen någon vacker dag.
Som sagt va, nu ska jag krypa ner och lägga mig med en gosig one tree hill framför näsan på migg. ;)

Godnatt.

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0