16/1


Har inte gjort någonting idag. Har bara sålt tidningar och sen slappat.
Skulle först följa med mamma, pappa och alva och åka längdskidor i åkulla men jag ångrade mig.
Jag tror inte det är min grej att vara ute i det kalla och frysa. Tycker det är mycket roligare att vara ute i solen och bada eller något. Har aldrig stått på ett par skidor och jag vill inte göra det.
Har precis kollat igenom 4 avsnitt av one tree hill. Eller kollat och kollat. Kollade på 2 och somnade till 2. Började faktist på säsong 3 idag också.
Senare ikväll så blir det slappa, godis och PIZZA!
Efter denna kväll så kommer matilda att svälla upp. Men är det lördag så är det... (;

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0