17/1


Lite sen uppdatering för dagen. Har bara inte orkat.
Var på gekås nästan hela dagen idag. Det var så skönt att gå där för det var nästan inget folk.
Annars så brukar det vara jätte mycket folk och då blir det bara jobbigt att gå där och knö.
Köpte en väska, goal 2 (film), harry potter 3 (bok), trosor och en sport bh.
Lite bra ha saker som vanligt. Köper alltid trosor, filmer och väskor när jag är där.
Har precis läst ca 10 sidor i boken och haft tokio hotel i öronen.
Jag tror jag är har blivet helt kär i dom!
Så jävla bra är dom, ryser till alla låtar, och jag tror att jag har sprängt mina trumhinnor! ;s
Hahahah, men jag orkar inte bry mig om jag inte har några öron kvar när jag är 50 år. ;p
Skola imorgon. På något konstigt sätt så har jag inget imot det. Hoppas bara att denna veckan gå lite snabbare än förra.

Godnatt

Mk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0