21.19


Telefonen ringde för ca en timma sen. Gissa vem det va!!!
Jo det var RIDSKOLELÄRAREN.
Fy fasen vad glad jag blev. Hon sa att jag skulle börja rida på torsdagar kl 20-21 och vi börjar nu på torsdag och då är det bara teori och sen nästa gång ska vi börja rida. :D
Ska rida med vuxna nybörjare men det gör inte så mycket tycker jag.
När jag la på så hoppade jag omkring i hela huset av glädje!
+ Börja rida betyder GEKÅS here i come.
Var också och fixade nya pass hos polisen idag och kan säga det rätt ut KORTET BLEV HELT JÄVLA MIFFAT!
Det känns lite läskigt att gå in där för man vet aldrig vad där är för typer. När man går in så tror alla utanför att man har gjort något brott. Hahahah skojar bara. ;p
Var tvungen att köpa ett par skridskor också. Hade inga och imorgon så ska vi åka med klassen. Så jag och alva blev ett par skridskor rikare.

Har precis gjort mattelääxan också. Fattade inte ett skit så det fick bli att pappa NÄSTAN fick göra den åt mig. Satt och dagdrömde när han förklarade, och sen när han frågar fattar du så sitter man och säger ja och inte har någon arning om vad han pratar om. Det är matilda karlsson de.
Har börjat spela petville på facebook också. På något sätt så är jag uppe i level 9 och har ingen arning om hur man gör! xd
Skridskor imorgon och har ingen aning om vad jag ska ha på mig... Måste gå upp kl 7 också måste tvätta mitt hår orkar inte göra det nu.
Vad har mer hänt idag. Jo hade tyska och det var slappt. Körde spökboll med snöbollar. Hahahha det var lite kul men kallt. + En person är väldigt konstig... tror många vet vem det är.
Det blev ett lååååångt inlägg. Nu har ni och göra för det har jag. Ska byta om till pyjamas och kolla på one tree hill.
Jag är väldigt trött på min design, snälla säg till om ni vill göra en ny till mig skulle uppskatta det jätte mycket.

Ha det bra för det ska jag godnatt

Mk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0