39 frågor om en vän.



1. Vad heter hon? ida josefine carlsson
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? måndags.
4. Vad har hon för hårfärg? ljust med lite mörka slingor
5. Brukar hon färga håret? ibland. ;)
6. Vilka färger har hon haft? brunt och blont.
7. Vad har hon för parfym? det vet jag inte riktigt. :p
8. Är hon galen? när man shoppar så är hon det jaaaaa!
9. Vad är erat första minne? kommer inte riktigt ihåg , fotbollen kanske eller när vi var mindre.
10. Har ni många minnen ihop? jaaa. (;
11. Vart bor hon? Skogstorp
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej
13. Hur ser hennes klädstil ut? snygg (y)
14. Vad heter hennes syskon? andreas christoffer
15. När träffades ni första gången? när jag var född tror jag. x)
16. Hur träffades ni? genom mammorna.
17. Vad går hon på för sporter? fotboll
18. Vad brukar hon göra på helgerna? shoppa.
19. Göra efter skolan? vara med mig och andra.
20. Har ni pussats? varje dag! hahahhah nej ;p
22. Har ni gjort något kul tillsammans? klart.
23. Har hon fräknar? nej tror inte det
24. Har ni kollat på film någon gång? självklart
25. Har ni bråkat någon gång? inte bråkat kanske men blivit sura på varandra några gånger klart.
26. Har ni sovit i samma säng? liten stund. :p
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? nej, men det får hända snart.
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? tröstade henne hoppas jag , kommer inte ihåg.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? många gånger. x))
32. Vad ska ni göra i sommar? jobba! eller hur? (:
33. Har hon svikit dig någon gång? vet inte riktigt...
34. Har ni pratat i telefon någon gång? såklart :))
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det är svårt att tänka så men då hade jag nog blivit
fruktansvärt ledsen.
37. Vad är det bästa med hon? allt allt allt allt!!!
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
självförtroende, för hon ska ha lockigt hår i skolan!!!!
39. Älskar du henne? ja <3



Kommentarer
Postat av: josefine carlsson

älskar dig!

2010-01-05 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0