6/1


Idag startade jag och josefine en tävling om vem som bloggar längst för både hon och jag bloggar kanske i 1 vecka sen orkar vi inte mer. Vi ska se vem som kan blogga längst.
Spännande! ((;
Snart drar jag till josefine (när jag är klar) har världens problem vilken tröja jag ska ha på mig. x)
Ingen passar till uppsatt hår!
Sen blir det ut och springa om det går för det är sjukt mycket snö ute!
Senare kanske avatar med familjen.
Berättar mer om filmen senare ikväll om jag har sätt den då. ;))

Mk.



Avatar trailer.


Kommentarer
Postat av: Fatbardha

Haha tävling sjukt kul ju:))hihi

Fan vad kul att springa :)<3 sprang ni när det snöade?<3

2010-01-06 @ 19:50:44
URL: http://fatbardhaaliu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0