dagg.


Dagen idag var shopping och jobb. Vaknade först och sålde tidningar och sen så åkte vi till varberg.
Jag köpte en tröja och en sjal på gina tricot.
Det var kanske inte så mycket shopping men ändån. ;p
Provade också en skjorta och en nitväst trodde det skulle vara skit snyggt men det var ju tvärtom! Såg ut som en idiotisk servitris som inte kunde andas. Har sakt det förr men även jag kan ha fel ibland.
Imorgon åker gamla innebandylaget till gothia. Jag vet att dom kommer att ha jätte roligt och jag ser fram emot att få se bilder därifrån! Men jag är glad över att jag inte följer med. :p
Denna veckan så väntar jag ett viktigt samtal från näset! Hahaha viktigt och viktigt det är det nog inte speciellt men jag ser fram emot att få ta i telefonen och säga "hej det är matilda" och dom svarar "hej blablablabla jag kommer frå näset".(eller något sådant. :p)
Nu ska jag snart kolla på "star wars" med en stor fet godis påse! Ni vet jag ska fyra idag för imorgon så ska jag sova länge för då är det inga tidningar som kallar.
Lyssnar på världens bästa låt också "for blue skies"



tröja 299 :-



sjal 129 :-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0