Bilder.


Har varit lite besviken på mig själv för statistiken sjunker hela tiden, inte kul och jag förstår varför.
Vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva om nu. Kände bara för att skriva ett inlägg.
Har varit så otroligt tråkig dom senaste dagarna på bloggen.
Det har varit så mycket bokstäver och inga roliga bilder.
Men för att gottgöra det så det sista jag ska göra denna lördagskväll med tokio hotel i öronen, det är och skicka med ett par gamla bilder som jag har på datan.
Nu blir ni glada... :)
Imorgon så står det på schemat att man ska upp kl 9 och fixa sig sen vid halv 11 till friskis och svettis invigningen och sen sticker familjen karlsson till gekås.

Godnatt.





















Bilder från några år sedan som ni nog förstår och många har redan sett dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0