gästbloggar!!!!!!!!!!!

HEJHEJ!
Jaha, nu undrar ni fjuttiga läsare som läser denna bloggen varför jag sitter här och skriver. (emma asså) och då kan jag svara och säga att eftersom jag blir förbannad på folk som inte kan uppdatera, så tänkte jag rädda min kära syster ifrån denna dåliga uppdatering. hihi.
Kom hem från idre igår,inatt. Jag har haft askul, jag har fått blåmärken, jag har ramlat, jag har ramlat lite till (om ni vill veta så ser mina ben ut som bombnedslag) och jag har fyllt år. 16 faktiskt. Daniela har också fyllt år. 16 också faktiskt. grattis gumman!
Och på tal om blåmärken, jag har märkt att min kära syster tycker om min musik. Ni vet, alla låtar hon har lagt ut på bloggen, kommer från min spotify lista, så för att vara ännu snällare,
EMMA! - min lisa. i know you love it
Hum, vad händer idag, jo, jag ska skriva klart min förbannade engelska så att surlotta blir glad. sedan ska jag skriva klart min andra engelska, så att hon blir ännu gladare. Fast först ska jag vara med min underbara pojke, honom tycker jag om. mke!
Nu när jag ändå är i farten så tänkte jag kasta in en bild också, på min och danielas nya stil. Nu när man är 16 så är det ju tråkigt att se som när man va 15 ... hehe

laihu
Vissa är ju födda till att poosa.

Nej, nu ska jag gå och pussa på johannes, CIAO!

en sak till, tokio hotel är mina, mohahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0