Gokväll. :)


Idag satte jag in mitt tandsmycke. Det blev bra tycker jag. När jag kom in i det tandrummet med hon som skulle sätta på det. Då blev jag lite osäker för hon hade en vanlig vit/glittrig runt smycke. Det var jätte fint på henne men hon hade jätte fina vita jämna tänder. Men mitt hjärta passar in på mina gula ojämna tänder. (; hahahahah.
Men jo jag är nöjd.
Annars så har det bara varit en slapp dag idag. Skönt att ha dom ibland.
Imorgon ska jag försöka ta mig till josefine och slappa. Men sen efter det så ska vi ut och springa (om vi orkar som jag inte tror att vi kommer göra så mycket.) hahahaha
Efter denna långa jul med onyttig mat onyttigt godis ingen motion och allting. Min kropp känner sig inte hemma i denna undeliga värld.
Ut är det 6-5 - och på något konstigt sätt så är jag sugen på  en iskall ben & jerry! <33333333
klockan börjar dra sig mot tolv nu och jag är inte trött men kommer nog bli det snart.
Slänger med en bild också strax. :)

Puss ;*

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0