inga bilder.


Sorry men det blev inga bilder. Har inte kunnat ta så bra för vet inte hur man ställer in blixten och pappa är inte hemma och jag hatar instruktionsböcker för er som inte vet det. Fattar typ aldrig vad det står. Det är jätte många konstiga ord som jag knappt kan uttala. Så nu har jag och göra imorgon så får vi se då om det blir några roliga bilder. Bilderna blir jätte mörka. Man måste typ ha tänt alla lampor som finns. ;p
Har precis kollat på twilight och mamma och pappa kommer hem kl 1 i natt så jag får se vad jag hittar på tills dess. Det blir nog inte sägen fören dom är på hemma plan.

Ljust nu vill jag ha

- torsdag

- sportlov

- 28 februari

- 5 april

- sommar


Ha det om vi inte ses

Mk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0