Måste bara säga...


Måste bara säga hoppas att ni har lyssnat på låtarna som jag la upp. Skulle först lägga in "pain of love" men jag hittade inte den på engelska så jag kunde inte göra det. Sök på den på spotify för där finns den.
Dom kommer till sverige i mars och jag måste bara gå på dom. Emma frågade mig någon gång innan jul om jag ville gå på dom med henne och någon mer och jag sa ja. Frågade pappa innan också och han sa vi får se!!!! JAG VILL!!
Fick också reda på att snart så blir jag en systemkamera rikare. Det blir en skrotig nikon d70 men jag ska ha den som nybörjare kamera. Får se om jag avnänder den jätte mycket så jag köper en ny.
Nu ska jag duscha och sen kolla på goal 1.

Mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0