Någon mer än jag som tycker jag är smart...?


Satt nere i soffan innan vid 4 och kollade på tv. Somnade och vaknade efter 10 min.
Gick upp och skulle PLUGGA. Men la mig istället på soffan och kollade på one tree hill och gissa vad jag gjorde där...
Jo somnade såklart. Där sov jag inte i 10 min utan mer än en halvtimme.
Min eftermiddag har gått ut på att sova. Tänkte tillbringa den till att plugga på jävla no läxan som handlar om vatten som jag inte kommer att kunna.
Nu tänker jag göra som annie. Läsa igenom den 2 gånger idag och lite mer imorgon.
Blir ingen paradise hotel för mig ikväll behöver sova. Låååååååång dag i skolan imorgon. Den är så lång så att den stavas låååååång.

Godnatt ,

Mk.

Kommentarer
Postat av: annie

haha toppenknep tycker jag!;)

2010-01-13 @ 19:16:40
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0