Nya vänner är aldrig fel


Har precis kommet hem från stan.
Har köpt godis, hyrt film, köpt kyckling, lämnat emma på match och hämtade även en nikon till mig.
Det blev den skruttig begagnad d70s men är lika glad för det. ;)
Kommer nog lite prov bilder sen om jag orkar som sagt.
Man blir hellt slut i armen efter man har hållit i den ett tag, den väger flera 100 kg.
Ska bara försöka lära mig hur den fungerar så nu blir det att spränga öronen med tokio hotel och plugggggga. Hatar verkligen när pappa säger att jag ska läsa instruktionsboken. -.-' Efter det när jag har varit duktig så ska jag försöka läsa ut syskonkärlek har mindre än 100 sidor kvar. Jag hoppas verkligen att slutet är bra för jag hatar när filmer eller böcker slutar sorgeligt.
Hyrde twilight också. Var bara tvungen att hyra den ville så gärna se den.
Så ikväll blir det ff (föräldrafritt) men godis, twilight och kanske harry potter halvblodsprinsen om jag orkar med emma och daniela, och imorgon åker dom på klassresa i fyra långa dagar! Fy sjutton vad skönt...

Mk.




Kommentarer
Postat av: annie

spela roll om den är skruttig! Nu har du ju en iallafall!:D

2010-01-23 @ 17:02:09
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0