nytt i garderoben


det blev en sväng på stan med syster idag, var riktigt sugen på en shopping dag så det blev lite nytt i garderoben och i smycke samlingen. vet inte riktigt hur mycket smycken som jag har som jag inte ens har rört.
det blev två tröjor, tights, byxor, ett par öronhängen och 2 armband.
när jag kom hem så fick jag lite ångest när jag kollade igenom alla kvitton, men nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig på måndag i skolan och det är en bra sak.
ljust nu så är det för mörkt så jag kan inte ta några kort på kläderna i med att jag inte har fixat blixten en, men jag tror att jag gör det imorgon om jag orkar såklart.

ljust nu är jag så jävla fucking cp sugen på ben & jerry. ursäkta mitt språk men det är den enda som kan förklara hur jävla sugen jag är, även om jag sitter här under 2 filtar och fryser ihjäl så skulle inte det vara något fel överhuvudtaget. hoppas godiset kommer upp studsandes från skåpet snart så man får något socker i säg för det behöver jag så uttråkad som jag är.

have it good!

mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0