paradise hotel.


Nu har jag precis kollat på paradise hotel för första gången i mitt liv.
Efter typ 10 minuter "det här var ju fan bra!".
Det är jag de. ;p
Josefine fixade också en design till bloggen också. Tycker den blev bra. Jag tog det jag gillar mest av allt. GODIS!
Provade jätte mycket olika bilder men det passade inte så bra som denna gjorde.
Varje gång ni kollar på bloggen så blir nu sugna på godis. Det blir iallafall jag. ;)
Nu ska jag kolla på gamla avsnitt av paradise hotel och imrogon så tror jag att vi ska ta en tur till stan och bränna lite pengar på skit.

godnatt om vi inte hörs.

Mk.


Kommentarer
Postat av: annie

häftig design du fick;)

och jag blir också sugen!

2010-01-07 @ 13:46:25
URL: http://annieastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0