Pigg kl 00.24


Jag är hur pigg som hällst.
Vet sjuton inte vad jag ska hitta på snart halv 1 på natten.
Finns inget på facebook, bilddagboken, bloglovin eller paradise hotel.
Har precis kollat på typ 4 avsnitt och jag har nog blivit förälskad....
Det var mycket bättre än vad jag hade tänkt mig.
Om ni bryr er så tycker jag rami eller catja ska åka

Idag sa jag till josse att jag skulle gå och lägga mig tidigt , hon sa detsamma.
Men nu sitter vi här snart halv 1 på natten och chattar... så duktiga vi är.
Jag vet att jag skrev det innan men jag vill värkligen inte gå till skolan på måndag.
Kommer sakna louis och poa.
Det räcker nog för mig nu tror jag.

godnatttt.

Mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0