planer kan ändras.


Ändrade planer. Josefine kom till mig istället för att jag skulle till henne!
Vi kollade på one tree hill säsong 6 och typ prata och skratta. ;))
Hahahahaha, det blev ingen spring tur idag heller. x) Det var så kallt och det är jätte jobbigt att springa i snön.
Vi var faktiskt ute i typ 2 sekunder eller något, nej vi sprang typ ett varv runt huset och då blev vi typ as trötta så vi gick in igen. x)
Nu har jag precis kommit hem från josefine med josefine och hennes packning.
Kvällen, natten och morgonen spänderas med min bästa vän.
Det blev inte heller någon bio idag. Vet inte varför men jag tror inte jag vill gå på den ändån. Jag tycker inte den värkar så jätte super duper bra.
Vill hellre se new moon! Får dammmmppp jag måste bara se den snart.........
Josefine ska kanske göra en
bloggdesign till mig också! :D :D :D :D :D
Bloggar mer senare.

Mk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0