plugg, plugg, plugg och åter igen plugg


Måste plugga måste plugga men orkar inte som vanligt. No kan dra och jag tror jag sattsar på starka IG i 8 an i alla ämnen faktist.
Ljust nu vill jag leva livet inte sitta instängd på mitt rum med massa papper i nävarna. Det är ingen ide att plugga för jag kommer inte att kunna det. :p
Idag var det nog den jobbigaste trögaste tyska lektionen någonsin. Satt nog och kollade på klockan exakt hela tiden.
En sak som var positiv idag iskolan det var att jag nästan har lärt mig photoshop. Bara nästan.
Och igår hittade jag min kära mamma framför datan och läste min blogg!!!! Självklart sitter hon och frågar om allt jag skriver och varför jag skrev så och vad jag menar med det och klagar på alla slarv fel och allt...
Ikväll när jag har varit duktig och nästan kan no så ska jag gosa in mig i sängen i 3 timmar med sounf of music framför mig.

matildas plugg låt.



alexandra bruke - broken heels




Kommentarer
Postat av: annie

mamma sa också att hon läste min blogg ibland;S

Och jag håller verkligen med om att tyskalektionen var seg! och du en sista sak, fattade du någonting när jag förklarade om photoshop för det kändes som att jag babblade på föfullt!x)

2010-01-26 @ 16:47:31
URL: http://annieastrid.blogg.se/
Postat av: matilda

den var jätte seg. :pp

jag tror jag fattade får ta det engång till imorgon så att vi är säkra på att jag fattar. ;)

2010-01-26 @ 17:19:55
URL: http://motilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0