Pulkaåkning


Pulkaåkning idag dag med klassen. Mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli. Dagens höjdpunkt var självklart när totte fick mitt knä i hans lår och frida sparkade erik i ansiktet. Men dom får skylla sig själva för dom åkte på oss. (;
Jag tror jag duschade i 27 minuter när jag kom hem. Jag lovar det bästa som finns det är när man är ensam hemma och duschar med hög musik.
Har även städat rummet, kollat på 2 paradise hotel avsnitt och 1 andra avenyn.
Har precis kommit på att jag ska kunna en hel värs på en tysk rapplåt till i morgon. Men vet ni vad! JAG BRYR MIG FAKTIST INTE!
Vanlig skoldag imorgon och på fredag så blir det skridskor åkning med b-spåret frågan e bara vad fan ska jag ha för skridskor? ;o
Och om ni undrar så har jag ont i magen har bara ätit en baguet idag, så ska nog äta något nu.

Mk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0