Snart finish.


Kan snart no frågorna som är tills imorgon, hara bara lite problem med 3 frågor men förhoppningsvis så kommer dom att sitte inne i min hjärna innan kvällen kommer. Det är kanon!
Jag pluggar mycket bättre med musik på. När jag inte har någon så kan jag inte konsentrera mig men det kan jag när jag har musik.
Jag tror att jag ska skicka över min blogg till devote.se istället för blogg.se. Devote värkar mycket roligar och svårare men ska testa göra en blogg där. Skriver den här sen så ni vet vad den heter.
Då lovar jag att det blir mer bilder än text.

Som igår dagens plugg låt. (hoppas ni tycker om när jag lägger in låtar)



linkin park- new divide


Mk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0